HTML

Csak Hang

A weben írott szó szerkeszthető. A kamera előtt senki sem az igazi. Talán a rögzített hang az arany középút.

Friss topikok

Címkék

Archívum

2012.09.10. 23:44 magpet

Gyurcsány Ferenc a Kossuth téren éhezik

Ma olvastam, hogy Gyurcsány Ferenc a Parlament előtt kezdett egy hetes éhségsztrájkba a választási regisztráció tervezete miatt. Este bringára pattantam, odagurultam, és beszélgettünk 5 percet.

(mp3 letöltés)

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://csakhang.blog.hu/api/trackback/id/tr104767610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

randomburvi 2012.09.11. 12:21:41

Legközelebbb próbálj meg OV közelébe jutni. Bablevest viszek..
Egyébként nekem tetszett az interjú, meglepő módon őszintének tűnt, és persze a regisztráció egyértelműen korlátozza a jogokat, nem árt ezt a nép egyszerű embereinek is elmagyarázni.

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2012.09.11. 12:59:55

@randomburvi: őt most jobban őrzik. Majd ellenzékben. Ha így lesz, biztos elő fog fordulni ő is a Kossuth téren. Szokott.

drgn dragunov 2012.09.11. 17:47:39

Politikustól ilyet kérdezni: őszintén?...:) Egyébként a regisztráció nem csak korlátozza az állampolgári jogokat, de a jogokat könnyen kötelezettségekké is változtathatja - ettől nem demokratikus

daikini 2013.01.30. 10:59:43

Hu, micsoda gyöngyszemre akadtam eme gyönyörű riport kapcsán.
Azt hiszem ezt a beszélgetést pár szóból elintéztem volna. :)

Nerm tudom eldönteni, hogy mennyire okos ez a b... kamp.... ócs... metsze...
ret.... zsi....!
süti beállítások módosítása